Exclusivitate! Ioana Mihut (Director Marketing): "Plafar reprezinta un stil de viata"
scris de Andreea Dragan 06 noiembrie 2014
"Descopera secretele naturii intr-un singur magazin!" acesta este motto-ul Plafar, lider pe piata de produse bio din Romania. Intr-o societate in care grijile cotidiene au efect negativ asupra fizicului si psihicului uman, trebuie sa ne ingrijim cat mai natural, asta pentru ca suntem parte din natura. Plafar vine in intampinarea celor care isi doresc un stil de viata sanatos, cu o gama complexa de produse naturale, de la alimentatie organica pana la cosmetice sau suplimente bio si naturale. Ioana Mihut, Director Marketing Plafar, ne-a povestit in cele ce urmeaza, totul despre aceasta afacere de succes.
"Plafar are rol educational"
Replica Vedetelor: Care este misiunea pe care Plafar o are pe piata de produse naturale din Romania?
Ioana Mihut: Ca lider de piata pe zona de retail, Plafar are in primul rand un rol educational, de consiliere. An de an, sute de mii de romani aleg naturalul, aleg produse BIO, se hranesc si se ingrijesc sanatos. Datorita unor astfel de clienti Plafar a ajuns sa fie nu doar un magazin, ci un stil de viata, o infuzie de trai sanatos, cu cele mai inovatoare produse naturale din intreaga lume.
Replica Vedetelor: Cum ati descrie clientul Plafar?
Ioana Mihut: Clientul Plafar este un client educat, un client informat si foarte atent la calitatea produselor. Ne bucura foarte mult acest profil, pentru ca ne ambitioneaza sa devenim mai buni si sa ii surprindem de fiecare data prin portofoliul vast si consilierea specializata.
Replica Vedetelor: Cu ce programe veniti in intampinarea clientilor fideli?
Ioana Mihut: Anul trecut am lansat un program special de fidelizare care tine cont atat de valoarea achiziitilor, cat si de frecventa vizitelor in locatiile noastre.
"Pe rafturile Plafar veti regasi cele mai inovatoare branduri de pe piata internationala"
Replica Vedetelor: Cu ce produse exclusive se poate evidentia portofoliul Plafar?
Ioana Mihut: An de an aducem pe rafturi cele mai inovatoare branduri de pe piata internationala. Ne mandrim cu branduri precum: Dr Organic, Biocyte, GoldNutrition, Purasana, Bema, Bohlsener Muhle, Panier des Sens.
Replica Vedetelor: Cum ati selectat aceste produse exclusive?
Ioana Mihut: Am ales aceste branduri prin prisma calitatii, inovatiei si a experientei.
Replica Vedetelor: Concept store-ul Plafar este unul cu adevarat inedit. Cu ce ne puteti surprinde in acest spatiu, in afara produselor de infrumusetare, ingrijire si de sanatate?
Ioana Mihut: Succesul lantului Plafar se datoreaza atat consilierii specializate, cat si categoriilor diverse de produse, de la suplimente alimentare bio si naturale, cosmetice bio si naturale, produse de alimentatie organica, ceaiuri, pana la carti, produse de aromoterapie si suplimente pentru sportivi. Organizam deseori campanii educationale pe teme de nutritie, intoleranta alimentara si alte teme care prezinta interes pentru publicul nostru.
Replica Vedetelor: Cate magazine Plafar putem regasi in tara si ce planuri in acest sens aveti pentru urmatorul an?
Ioana Mihut: Plafar detine 35 de magazine, 18 in Bucuresti si 17 in tara. In viitor vom profita de toate oportunitatile pe care le vom considera benefice in dezvoltarea retelei.
Replica Vedetelor: Ce produse se afla in topul preferintelor clientilor Plafar?
Ioana Mihut: Produsele preferate de clienti sunt Oxygene Forte si Keratine Forte de la Biocyte, toata gama de alimente bio de Bohlsener Muhle, L-carnitina lichida de 3000 mg de la GoldNutrition.
"Andreea Esca, Amalia Nastase sau Andreea Raicu sunt doar cateva dintre vedetele care apreciaza brandul Plafar"
Replica Vedetelor: Care sunt vedetele care iubesc brand-ul Plafar si ce produse aleg acestea?
Ioana Mihut: Avem o lista lunga de personalitati care consuma produse Plafar si ne bucuram ca promoveaza alaturi de noi stilul de viata echilibrat si sanatos. In Revista Plafar, pe care o tiparim inca din 2008, si care se bucura de o audienta de peste 200 000 cititori lunar, avem o rubrica special dedicata vedetelor si preferintelor lor. De-a lungul timpului ne-am bucurat sa ii descoperim ca si clienti Plafar pe Cornel Ilie, Andreea Esca, Amalia Nastase, Andreea Raicu, Dana Savuica, Monica Iagar, Roxana Iliescu, Malvina Cservenski, Ramona Badescu, Annes, Diana Matei si multi altii.